terça-feira, 20 de dezembro de 2011

Música da semana !

O natal esta chegando,mas para Justin o natal chegou mais cedo !
Letra :
All I Want For Christmas Is You (feat. Mariah Carey) Justin Bieber
I don't want a lot for ChristmasThere is just one thing I needI don't care about the presentsUnderneath the Christmas treeI don't need to hang my stockingThere upon the fireplaceSanta Claus won't make me happyWith a toy on Christmas day
I just want you for my ownMore than you could ever knowMake my wish come trueAll I want for Christmas is you
I won't ask for much this ChristmasI won't even wish for snow, and II'm just gonna keep on waitingUnderneath the mistletoeI won't make a list and send itTo the North Pole for Saint NickI won't even stay away toHear those magic reindeer click
'Cuz I just want you here tonightHolding on to me so tightWhat more can I doCuz baby all I want for Christmas is youYouuuu, ooh baby
All the lights are shiningSo brightly everywhereAnd the sound of childrenLaughter fills the air
And everyone is singingI hear those sleigh bells ringingSanta won't you bring me the one I really needWon't you please bring my baby to me, yeah
I don't want a lot for ChristmasThis is all I'm asking forI just want to see my babyStanding right outside my door
I just want you for my ownMore than you could ever knowMake my wish come trueBaby all I want for Christmas... is you!Oooh it's all I want for Christmas
All I want for Christmas is you baby (it's all I want for Christmas)All I want for Christmas is you baby (it's all I want for Christmas)All I want for Christmas is you babyAll I want, all I want, oh oh oh oh oh oh babyAll I want for Christmas is you babyAll I want for Christmas is you babyAll I want for Christmas is you babyAll I want for Christmas is you babyAll I want for Christmas is you babyAll I want for Christmas is you baby
__________________________________________________
Tudo que eu quero de natal é você
Não quero muita coisa esse natalSó há uma coisa de que precisoNão ligo para presentesSob a árvore de natalNão preciso pendurar minha meiaSobre a lareiraPapai noel não vai me deixar felizCom um brinquedo no natal
Eu só quero ter você para mimMais do que você poderia imaginarFaça o meu desejo se tornar realidadeTudo que eu quero de natal é você
Não vou pedir muito esse natalNão vou nem pedir neve e euSó vou continuar esperandoSob o viscoNão vou fazer uma lista e mandarPara o Polo Norte para o São NicolauNão vou nem ficar acordado paraOuvir as renas mágicas
Pois eu quero você aqui hoje à noiteMe abraçando forteO que mais posso fazer?Pois baby, tudo que eu quero de natal é vocêVocê, oh baby
Todas as luzes estão brilhandoBrilhando forte em todo lugarE o som das criançasE suas risadas preenchem o ar
E todos estão cantandoOuço os sinos dos trenós tocandoPapai Noel, você não quer me trazer aquele de quem preciso?Por favor, traga o meu amor para mim
Não quero muita coisa esse natalÉ só isso que peçoSó quero ver o meu amorParado na minha porta
Só quero ter você para mimMais do que você poderia imaginarFaça o meu desejo virar realidadeBaby, tudo que eu quero de natal... é você!Uuuh é tudo que eu quero de natal
Tudo que quero de natal é você, baby (tudo que quero de natal)Tudo que quero de natal é você, baby (tudo que quero de natal)Tudo que quero de natal é você, babyTudo que eu quero, tudo que eu quero oh oh oh oh babyTudo que eu quero de natal é você, babyTudo que eu quero de natal é você, babyTudo que eu quero de natal é você, babyTudo que eu quero de natal é você, babyTudo que eu quero de natal é você, babyTudo que eu quero de natal é você, baby
_________________________________________
Espero que tenham gostado,comentem !!!
Bjs :D

Nenhum comentário: